Jelp - hipoalergiczne produkty do prania dla całej rodziny w internetowej drogerii Olmed

Jelp - hipoalergiczne środki do prania i higieny dla całej rodziny!

Świeżo upieczeni rodzice zawsze chcą dla swojego dziecka wszystkiego, co najlepsze - zasada ta dotyczy także tego, czym maluch się otacza. W odpowiedzi na tę potrzebę powstała marka środków do prania i detergentów Jelp o właściwościach hipoalergicznych - bezpiecznych dla skóry zarówno najmłodszych, jak i najstarszych członków rodziny! Proszek do prania Jelp oraz inne propozycje zdecydowanie sprawdzą się u alergików, ale również u wszystkich tych osób, które chcą zadbać o bezpieczeństwo i komfort najbliższych. Poznaj produkty Jelp i zamawiaj je online - z wygodną dostawą do domu!

Filtry

Typ produktu

Producent

Atrybuty

Dla kogo

Do skóry

Właściwości

27 produkty

Filtry

Specjalne oferty

Typ produktu

Producent

Atrybuty

Dla kogo

Do skóry

Właściwości

Resetuj

Proszek do prania Jelp, płyny do płukania i inne - jakie produktu znajdziesz w seriach marki Jelp?

Swędząca skóra, wysypka i podrażnienia po kontakcie z detergentami do prania? Nigdy więcej! Proszek do prania, żele, odplamiacz czy płyn do płukania Jelp pomogą Wam ograniczyć lub całkowicie zlikwidować tego typu objawy. Wśród hipoalergicznych produktów, bezpiecznych dla skóry najmłodszych członków rodziny, znajdują się konkretne serie odpowiadające różym potrzebom:

• linia Jelp 0+ stworzona dla niemowląt - są to produkty obejmujące formuły przeznaczone dla wrażliwej skóry, o delikatnych aromatach, które nie zakłócają zapachu mamy i taty - tak ważnego dla poczucia bezpieczeństwa w pierwszych dniach i miesiącach życia dziecka. Seria Jelp 0+ obejmuje między innymi takie produkty, jak hipoalergiczne płyny do płukania i do prania, mini kapsułki do prania ręcznego, płyny do mycia butelek, wygodny odplamiacz z dołączoną szczoteczką oraz praktyczne i ekonomiczne zestawy środków do prania;
  • linia Jelp 1+, zaprojektowana z myślą o potrzebach i wymaganiach delikatnej skóry dzieci powyżej pierwszego roku życia. Seria Jelp 1+ zawiera produkty do prania i płukania w dużych, ekonomicznych opakowaniach, zapewniających oszczędne stosowanie i dozowanie. Wśród nich wyróżnić można zarówno preparaty do białych tkanin, jak i do materiałów kolorowych, co sprawia, że cała seria jest niezwykle uniwersalna i sprawdzi się w każdym domu;
  • linia Jelp Family, która jest przeznaczona dla całej rodziny - a zwłaszcza dla osób borykających się z chorobami skóry (takimi jak atopowe zapalenie skóry i inne) oraz alergiami (głównie manifestującymi się objawami i podrażnieniami skórnymi). W serii Jelp Family znajdują się produkty niezbędne do codziennej higieny oraz do utrzymywania czystości, a w tym: uniwersalne, rodzinne mydło w płynie, a także proszki do prania i płyny do płukania - do różnych rodzajów tkanin i materiałów.

Jeśli na co dzień borykasz się więc z objawami skórnymi spowodowanymi alergią lub innymi czynnikami, a dodatkowo obserwujesz tego typu symptomy u swojej rodziny - wypróbuj propozycje marki Jelp i przetestuj ich formuły. Poznaj produkty łagodne dla skóry i bezlitosne dla zanieczyszczeń!