Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi - www.drogeriaolmed.pl

Czy można złożyć zamówienie telefoniczne?

Nie. Każdy Klient musi sam złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej. Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną lub mailową.

Jeżeli Moje zamówienie ma status "Realizowane" W jaki sposób mogę dołożyć produkt do złożonego i opłaconego zamówienia?

Wprowadzanie zmian w potwierdzonym i opłaconym zamówieniu nie jest możliwe.

Dlaczego nie mogę wybrać paczkomatu, paczka w ruchu mimo że na stronie mają Państwo taką opcję wysyłki?

Może się tak stać z uwagi na gabaryt paczki. Paczki przekraczające rozmiary skrytki w Paczkomacie nie mogą zostać dostarczone tym sposobem. Większe gabarytowo przesyłki realizujemy za pomocą Firm Kurierskich.

Dlaczego na stronie są limity zakupowe?

Nie jesteśmy hurtownią i nie możemy realizować zamówień hurtowych.

Czemu wybierając odbiór w punkcie pocztowym - nie mogę wybrać poczty koło mojego domu?

List Punktów pocztowych/Kiosków Ruchu/Stacji benzynowych, w których istnieje możliwość odebrania przesyłki jest aktualizowana przez operatora tej usługi. Nasz sklep nie ma wpływu na to, które punkty są objęte programem.

Czy przy wyborze odbioru osobistego można również zapłacić przy odbiorze?

Nie. Jako Sklep Internetowy realizujemy tylko zamówienia z góry opłacone (wyjątkiem są przesyłki za pobraniem). Zasada ta obowiązuje również w przypadku przesyłek z odbiorem osobistym w wybranym punkcie odbioru.

Czemu nie ma daty ważności przy produkcie na stronie internetowej?

Brak oznaczenia dat ważności na produkcie podyktowany jest dużą ilością dostaw produktów. Produkty docierające do nas z kolejnych dostaw mają nowe daty ważności, stąd niemożliwe jest ciągłe aktualizowanie tej informacji. Zapewniamy, że każdy produkt z krótką datą przydatności jest odpowiednio oznaczony, także nie ma możliwości by Klient nieświadomie zakupił towar, którego okres przydatności się kończy.

Czy po złożeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

Takie sytuacje mogą mieć miejsce niezmiernie rzadko , wówczas nasze Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, by poinformować o zaistniałej sytuacji.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Aktualnie zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie naszego kraju.

Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług statycznych, społecznościowych i funkcjonalnych. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można określić w ustawieniach przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej*