Publikowane artykuły mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny. Dowiedz się więcej...
Zaczynając naszą listę oczywistym jest, że to szczególnie produkty przeznaczone dla mamy i dziecka uplasowały się jako hity drogerii. Ten rok należał do absolutnych niezbędników w codziennej pielęgnacji oraz zdrowiu maluszka.
Entitis zdobył niekwestionowane pierwsze miejsce w sprzedaży w roku 2020. Pastylki zostały opracowane z myślą o profilaktyce nawracających infekcji ucha, nosa i gardła i minimalizowania ich u dzieci i dorosłych. Jego skład wyróżnia opatentowany składnik Bactoblis® BLIS K12 oraz probiotyczny szczep Streptococcus salivarius K12.
Mleka Bebilon z serii Advance oraz Profutura perfekcyjnie odwzorowują kompozycję oligosacharydów mleka matki i tym samym stanowią zaufany pokarm dla niemowlaka i uwielbiany przez mamy produkt o największym bezpieczeństwie i wartości.
A co kupują dla siebie Polki w drogerii internetowej? Przyszli rodzice oraz te świeżo upieczone mamy, chętnie sięgały w ubiegłym roku po:
MAMADHA Premium+ rewelacyjnie uzupełnia niedobory składników odżywczych. Produkt stał się sprzedażowym bestsellerem dzięki niepowtarzalnej kompozycji DHA, witamin oraz minerałów.
Wysokie pozycje zdobyły również popularne suplementy diety oraz probiotyki dla najmłodszych. W tej kategorii najchętniej kupowane były:
Suplementacja ich zalecana jest w okresie jesienno-zimowym po zakończeniu antybiotykoterapii lub w jej trakcie. To również preparaty świetnie uzupełniające mikroflorę jelitową po biegunkach.
Polskie hity kosmetyczne nie odbiegały w ubiegłym roku od tych światowych. Polki chętnie kupowały popularne kolorowe kosmetyki o globalnej renomie. Włoska marka PUPA Milano była jedną z częściej wybieranych z kategorii makijaż. Ale to pielęgnacja była dla naszych klientek kluczowa. Wśród najpopularniejszych marek kosmetycznych dbających o skórę i jej kondycję znalazł się:
Polki pokochały piankę Cetaphil Pro Oil Control, krem PS oraz emulsję EM. Produkty polecane są skórze wymagającej, atopowej, trądzikowej i wrażliwej. To dzięki delikatnemu składowi Cetaphil poleca się stosować już od pierwszych dni życia. Dalej w rankingu uplasowały się znane dermokosmetyki od La Roche-Posay. Hity z drogerii to niewątpliwie seria Effaclar, z której Polki chętnie wybierały żele oczyszczające, delikatne balsamy oraz emulsje i kremy. Nasze klientki sięgały też po produkty Uriage, charakteryzujące się zawartością specjalnej wody termalnej.
Wśród trendów kosmetycznych trzeba wymienić również wszelkie emolienty przeznaczone do suchej, atopowej oraz skłonnej do podrażnień skóry. W 2020 popularne były te z gamy produktów Latopic – lekkie emulsje do ciała, kąpieli oraz kremy do twarzy o kompleksowym działaniu. Klientki polubiły też bardzo szeroki wachlarz dermokosmetyków Emotopic od Pharmaceris – rewelacyjne preparaty łagodzące egzemę, ciemieniuchę czy emolientowe kostki myjące.
W tym roku dbałyśmy też o te najdelikatniejsze rejony ciała. Hitem kosmetycznym okazał się Remescar, czyli krem na worki i cienie pod oczami. Produkt charakteryzuje jego natychmiastowe działanie, które redukuje opuchliznę i cienie, napręża skórę, hamuje akumulację wody oraz zmniejsza skurcz mięśni, co w efekcie zapobiega powstawaniu zmarszczek. Do pielęgnacji stóp oraz pięt nasze klientki sięgały po Scholl Velvet Smooth, czyli elektroniczny pilnik z gruboziarnistą głowicą Diamond Crystals.
Oczywiście równych sobie nie mają nasze rodzime kosmetyki. Wśród polskich hitów kosmetycznych znalazły się marki stawiające na ekologię, naturalność oraz wegański skład. Szukając tanich kosmetyków z drogerii, to właśnie na nie natrafiały nasze klientki. Najpopularniejsze polskie marki roku 2020 to
Klientki z chęcią wybierały kremy, mydła, żele i specyfiki do kąpieli o prostym składzie i zerowej zawartości składników pochodzenia odzwierzęcego. Yope zachwyciło również swoją ofertą produktów do czyszczenia domu, które poparcie znalazły szczególnie wśród osób o delikatnej, alergicznej skórze.
Tołpa postawiła na holistyczność i opiekę starzejącej skóry, a seria Tołpa Holistic bardzo dobrze reagowała wśród naszych klientek. Linia wpływa korzystnie na zdolności adaptogenne skóry, czyli uodparnia ją na niekorzystny wpływ czynników zewnętrznych oraz stresu.
Polskie bestsellery kosmetyczne to również liczne produkty od Sylveco, a także te z serii Vianek. Sylveco do swojej oferty dodało m.in. serum o szerokim zastosowaniu, dedykowane konkretnym problemom zestawy naturalnych kosmetyków delikatne produkty do pielęgnacji włosów.
Wspominaliśmy o ulubieńcach 2020 wśród mam i najmłodszych, ale i dorośli, dbający o zdrowie i witalność, regularnie sięgali po przeróżne suplementy diety. Bestsellerami okazały się preparaty na dolegliwości typowo stawowe, wzmocnienie odporności oraz kondycji włosów i skóry:
Ten pierwszy wyróżnia zawartość Fortigelu, czyli ultranowoczesnego, łatwo przyswajalnego hydrolizatu kolagenu naturalnego pochodzenia. Klienci dbający o odbudowę tkanki chrzęstnej i starający się utrzymać zdrowe kości chętnie wybierali właśnie te suplementy.
O naszą odporność dbaliśmy sięgając po rewelacyjny tran Möller’s wzbogacony Omega-3 oraz witaminą D. To suplement polecany również podczas wzmacniania układu kostno-mięśniowego.
Popularnym suplementem diety okazał się też Vivomixx, probiotyk w szaszetkach. Zawiera on aż 8 różnych szczepów bakteryjnych, a stosować go mogą tak dorośli, jak i dzieci powyżej 3. roku życia.
W roku 2020 nasi klienci niewątpliwie zaopatrywali się masowo we wszelkie produkty ochronne i dezynfekujące. W tym pandemicznym czasie wyszliśmy naprzeciw licznym oczekiwaniom Polek i Polaków i zadebiutowaliśmy na rynku z naszą autorską ofertą masek bawełnianych oraz profilaktycznych Olmed. Kultowe już maski ochronne Olmed chętnie kupowały osoby zainteresowane profilaktyką zdrowia i właściwościami antysmogowymi. Maski profilaktyczne Olmed w naszej ofercie charakteryzowały się mnogością wzorów oraz rozmiarów, a także niepowtarzalnym designem. Dla naszych klientów przygotowaliśmy również bardzo szeroki wybór mydeł i żelów antybakteryjnych. W sprzedaży mieliśmy również wysokiej jakości pulsoksymetry niemieckiego producenta Pulox.
Każdy rok uczy nas jeszcze lepszego reagowania na potrzeby klientów i dostarczania im najlepszych produktów w olmedowej cenie, czyli najniższej cenie w Polsce. Ten trudny rok nie był inny. Cieszymy się, że jesteście z nami i pomagacie nam wyznaczać hity i trendy kosmetyczne!
Zespół Drogerii Olmed tworzy dla swoich czytelników treści z zakresu strefy beauty, urody, zdrowia i kącika dla mamy i dziecka. Na blogu każdy znajdzie dla siebie wartościowe artykuły dotyczące pielęgnacji, kosmetyków i odpowiedniej diety oraz suplementacji. Tu zawsze odkryjecie ciekawe zagadnienia i wnikliwe spojrzenie na nurtujące Was problemy i tematy!
Zobacz wszystkie wpisy autora
Artykuły zamieszczone na blogu drogerii internetowej Olmed nie stanowią porady
medycznej, ani opinii farmaceuty, kosmetologa, lekarza lub dietetyka dostosowanej do
indywidualnej sytuacji pacjenta. Udostępnione informacje stanowią jedynie generalne
zalecenia, które nie mogą stanowić wyłącznej podstawy do stosowania określonej terapii,
określonych zabiegów, zmiany nawyków, dawkowania produktów, itp. Przed podjęciem
jakichkolwiek działań mających wpływ na życie, zdrowie lub samopoczucie należy
skontaktować się z lekarzem lub innym specjalistą, w celu otrzymania zindywidualizowanej
porady.
Właściciel serwisu drogeriaolmed.pl nie ponosi odpowiedzialności związanej z
wykorzystaniem informacji zawartych w publikowanych za pośrednictwem Serwisu artykułach.