+ Zestaw Tran Moller’s + suplement diety ENTitis - 49,90 zł

ZOBACZ WIĘCEJ

Przeziębienie i grypa

W drogerii Olmed można zakupić suplementy diety wspomagające leczenie przeziębienia i grypy dla dzieci, kobiet w ciąży i karmiących oraz dla dorosłych. Zawierają one składniki roślinne i syntetyczne stosowane na objawy grypy i przeziębiania takie jak katar, kaszel, ból gardła, osłabienie. Kategoria obejmująca suplementy diety na przeziębienie i grypę obejmuje tabletki na gardło, syropy na kaszel, ampułki do przemywania i nawilżania nosa, zestaw do irygacji nosa, saszetki z proszkiem do sporządzania zawiesiny oraz aerozole i spraye do gardła. Są to wysokiej jakości znane preparaty na przeziębienie i grypę oraz naturalne suplementy diety na przeziębienie, np: Gripovita, Sinulan, NaturSept, Prenalen, Sambucol, Entitis, Fiorda i Pelavo. W przypadku nasilenia objawów należy skonsultować się z lekarzem.

2020-06-21
Polecam,szybko,solidnie!