• Krem z czarnuszką Nigellum- 20 g

Krem z czarnuszką Nigellum- 20 g

• Krem na atopowe zapalenie skóry.
/ szt.
Limit zakupu: 10
  • googleplus1

Wyrób medyczny stosowany miejscowo na skórę do łagodzenia objawów atopowego zapalenia skóry:

- zaczerwienienia,

- świąd,

- przesuszenie,

i reakcji alergicznych (podrażnienia słoneczne).

Zapewnia odpowiednią regenerację skóry atopowej, suchej i wrażliwej.

Olej z czarnuszki dostarcza nienasyconych kwasów tłuszczowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania lipidowej warstwy ochronnej naskórka. Powoduje to regenerację bariery ochronnej  skóry i tworzy naturalną ochronę przed podrażnieniem. Dzięki temu pomaga w leczeniu atopowego zapalenia skóry, wyprysków i reakcji alergicznych.

Alantoina działa wspomagająco na przebieg procesów regeneracji tkanek oraz usuwa martwe komórki naskórka. Wykazuje działanie synergistyczne z  D-Pantenolem. Dodatkowo D-Panthenol doskonale nawilża i uelastycznia skórę.

Betaina wzmacnia płaszcz hydro-lipidowy skóry, zapobiegając utracie wody z naskórka. Dzięki temu zmniejsza wysuszenie i swędzenie skóry.

Witamina E odbudowuje i wzmacnia naturalną barierę skóry, chroniąc ją przed działaniem  szkodliwych czynników środowiska (np. promienie słoneczne)

Krem delikatnie wmasować w zmienioną chorobowo skórę. Stosować raz lub kilka razy dziennie, w zależności od potrzeb. Może być stosowany długotrwale. Może być stosowany przez dzieci oraz osoby dorosłe.

Składniki:

Olej z czarnuszki, Alantoina, D-Pantenol, Betaina, Witamina E, Stearynian glicerolu, Kwas stearynowy, Gliceryna, Parafina ciekła, Mirystynian izopropylu, Alkohol cetylowy, Kemaben 2, Trójetanoloamina, Woda oczyszczona.

20 g
Wyrób medyczny leczniczy
Kraj pochodzenia podmiotu odpowiedzialnego:
polska
Limit zakupu: